SM-veckan Skellefteå: måndagens medaljer
SM-veckan vinter är över för den här gången. 129 stod på spel på den rekordstora vinterveckan med 27 idrotter i Skellefteå. På sista tävlingsdagen delades det ut medaljer i curling, slalom och längdskidornas långa distanser med flera av våra OS-medaljörer i startlistorna. Medaljligan vanns av Norrbotten följt av Västerbotten och Stockholm.