Illustration Brf Ferrum på Trandared, Borås.

Säljstart för Brf Ferrum – nära Borås city, nära naturen

Nu startar försäljningen av 66 nybyggda lägenheter på Trandared.

Till bostadsrättsföreningen Ferrum har RO-Gruppen och Stadsporten slagit sina kompetenser inom bygg och fastighetsutvecklande samman.

RO-Gruppen är byggaktören som genom moderna, effektiva och energismarta lösningar vill bygga en bättre värld. Drivkraften ligger i att anta nya utmaningar och att bygga fastigheter med framtiden i fokus.

Stadsporten har god lokalkännedom i Borås och anpassar fastigheter och lokaler efter kundens specifika behov.

Tillsammans delar vi visionen att genom personligt engagemang och högklassig service omsätta boendes drömmar till verklighet.

Här kan du läsa mer om projektet och se vilka lägenheter vi erbjuder.