8 produkter att packa ner i resväskan

8 produkter att packa ner i resväskan

Sommaren och semestrar närmar sig med stormsteg. Något som också innebär att resa för många. Oavsett om det är innanför eller utanför landets gränser är det aldrig fel att ha med sig smarta produkter som underlättar. Här listar vi 8 produkter du borde packa med dig!

1. Evolution Pillow från Cabeau

Vi har inte funnit en skönare resekudde än denna. Evolution Pillow från Cabeau är en unik patenterad nackkudde / resekudde med memoryskum som anpassar sig efter din nacke och ger ett mjukt och stadigt stöd. Perfekt för den långa bil- eller flygresan eller varför inte på stranden för mjuk komfort. CA-pris: 400,00 SEK

2. Jetsetter från Victorinox

Blir du alltid stoppad i säkerhetskontrollen på flygplatsen för att ditt fickverktyg har en liten kniv på sig? Då ska du investera några småslantar i Jetsetter – ett fickverktyg som du kan ta med in genom säkerhetskontrollen på flygplatsen. Jetsetter från Victorinox är ett fickverktyg helt utan knivar med totalt 7 praktiska funktioner. CA-pris: 220,00 SEK