Hummerfiske vid den bohuslänska kusten.

Hummerkonferens på Salt & Sill

Välkomna till Salt & Sill - den ultimata platsen för er hummerkonferens på den vackra bohuslänska kusten!

Vår hummerkonferens är en unik och minnesvärd upplevelse som kombinerar arbete med äventyr. Tillsammans får ni möjlighet att fiska hummer i vår spektakulära skärgård tillsammans med våra kunniga guider. Detta ger er inte bara en nära kontakt med havet och naturen utan även en möjlighet att utmana er själva och samarbeta i en annorlunda miljö.

Efter en spännande fiskeupplevelse tar vi er med till vårt fantastiska kök där ni kommer att lära er att tillaga den fångade hummern på bästa vis. Våra skickliga kockar delar med sig av sina hemligheter för att skapa en gastronomisk upplevelse utöver det vanliga. Avnjut er egen fångst och låt smakerna från havet ta er på en kulinarisk resa.

Under er vistelse hos oss på Salt & Sill får ni även möjlighet att njuta av vår bekväma och moderna konferensanläggning. Vi har alla faciliteter ni behöver för att hålla inspirerande möten och presentationer. Våra rymliga lokaler har plats för 2- 100 personer, här garanteras havsutsikt och vår personal gör allt för att er upplevelse ska bli så fantastisk som möjligt.

Utöver konferensen och hummerfisket finns det också gott om tid för avkoppling och samvaro. Ni kan njuta på vår avkopplande bad- och bastubåt, ta en cykeltur längs de pittoreska kustvägarna, eller bara njuta av den fantastiska utsikten över havet från vår terrass.

En hummerkonferens på Salt & Sill ger er inte bara en möjlighet att fördjupa era relationer inom företaget utan även skapa minnen och upplevelser som kommer att vara med er för livet. Vi ser fram emot att välkomna er till en oförglömlig konferensupplevelse här hos oss vid den vackra Bohuslänska kusten.

Varmt välkomna till Salt & Sill!