Pris för årets affär gick till Kiruna

För första gången delade Samhalls ledning ut pris till årets affär. Priset gick till Samhall i Kiruna med kunden Cramo. Samhalls säljare Britt Gustavzon, mottog i Stockholm priset från VD Birgitta Böhlin.

För första gången delade Samhalls ledning ut pris till årets affär. Priset gick till Samhall i Kiruna med kunden Cramo där Samhall bland annat har städ och fastighetsskötsel.  Samhalls säljare Britt Gustavzon mottog i Stockholm priset från Samhalls VD Birgitta Böhlin. Med priset vill Samhall internt uppmärksamma affärer som ger ett bra resultat både för kunden och för Samhall. Det ska också vara en affär som ger bra och utvecklande jobb till Samhalls medarbetare.

- Samhalls samarbete med Cramo Kiruna är ett komplext uppdrag som hela tiden utvecklats till en bra affär både för oss och för Cramo. Att vi vunnit pris är en bonus då det viktigaste för oss är att vi erbjuder bra och utvecklande jobb till våra medarbetare, säger Margareta Törnblom, arbetsområdeschef på Samhall.

- Vi är jättenöjda med vårt samarbete med Samhall. Företaget har kompetenta och motiverade medarbetare som levererar med hög kvalitet, säger Anders Jansson, platschef på Cramo.

Margareta Törnblom, arbetsområdeschef, 070-609 37 45
Anders Ekberg, tf presschef, 076-101 90 55