Sanova lanserar köksblandare!

Nu finns det köksblandare som ger funktion, design och inte minst förmågan att tåla tidens tand.

Sanova samarbetar med leverantörer som arbetar med genuina materialval, en hantverksmässig produktion och framför allt, hållbara värderingar i deras senaste lansering av köksblandare.

Sanova ser blandaren som hjärtat i ditt kök och som skapar rätt puls från tidig morgon till sen kväll. Inte konstigt att de ställer höga krav på både design och funktion.
För visst är det så att just kökskranen är det som används allra mest i ett kök, oavsett om du ska släcka törsten, laga gröt en vardagsmorgon eller koka potatis till söndagsmiddagen.

Vi på Sanova har handplockat och skapat detta sortiment av köksblandare för att tillgodose marknaden. Nu kan vi stolt presentera sortimentet i vår nya Kökskatalog, på vår hemsida och i våra showrooms säger Johan Tegen VD Sanova.

Sanovas sortiment av köksblandare ger kunderna en frihet och flexibilitet i såväl stil som funktion.

Klicka in för att de hela utbudet av våra nya köksblandare.

Vill du bläddra och ladda hem vår kökskatalog?