Lyx och design i framtidens spa

Trendsäkra din terass i sommar. Sanova säljer nu exklusiva spabad med hög kvalitet från italienska Novellini, du får en unik minimalistisk design och oslagbar avkoppling i en och samma produkt.

Divina SPA är speciellt framtaget till den medvetna kunden. Där kvalitet, design, elegans och välbefinnande går hand i hand med miljömedvetenhet. Spabadet tillverkas i Novellinis italienska fabrik där alla produkter produceras på ett effektivt och hållbart sätt. Avkoppling för både kropp och sinne.

Divina Outdoor från Novellini finns i fyra olika modeller som Sanova är stolt distributör av. Spabaden har platser för två upp till sex personer. Den extraordinära designen är inte bara vacker att skåda, den är även mycket noga uträknad ergonomiskt för att få de bästa möjliga sitt- och liggplatserna. Väl utplacerade Whirlpool Jets som hjälper blodcirkulationen i kroppen och avslappning i musklerna. Alla platser ger massage på unika sätt, genom att byta plats behandlas olika områden på kroppen. Du styr enkelt ditt spabad med appen i telefonen, där kan du justera jets, temperatur, musik och annan modern teknik.

”Det är allt vanligare att investera mer i sitt välbefinnande i hemmet nu än tidigare. Våra medvetna kunder väljer produkter med hög kvalitet och tidlös design som håller i många år.” - Johan Tegen, VD Sanova

De tystlåtande spabaden från Novellini är utformade specifikt för att vara lätta att hålla rena. De har en yta av akryl i högsta kvalitet som gör att den extremt tålig mot yttre påverkan, detta gör att de behåller sin ursprungliga finish över tid.

Spabaden går att beställa med olika utföranden, välj exempelvis en panel av fibercross, ett stilrent material som är helt nytt på marknaden. Finns även för inbyggnad men också en variant för balkong eller takterrass. Möjlighet att justera nackstöd utifrån dina behov, du kan också matcha loungestolar och trappsteg i samma utförande som panelen. Allt för att ditt spabad ska möta dina behov och önskemål.

Komplettera ditt Spabad från Novellini med den stilrena utomhusduschen. Med sin raka och nordiska design placeras den snyggt var du än önskar. Material av rostfritt stål gör den perfekt att ha utomhus.

Läs mer på Sanovas hemsida https://www.sanova.se/produkter/spautomhus/divina-spa