Kickspace - Din osynliga värmelösning

Kickspace - det osynliga elementet

Du behöver inte längre välja mellan yta eller värme i köket. Kickspace är det lilla fläktelementet som monteras i en sockel under köksskåpet!

Med låg ljudnivå kan Kickspace värma upp köket, helt på egen hand utan hjälp av varken annat element eller golvvärme.

Vad är Kickspace?
Kickspace är den moderna värmelösningen i köket. Ett högeffektivt och kompakt fläktelement som är utformat för att maximera outnyttjade utrymmen i hemmet. Kickspace finns som vattenburet eller eluppvärmt utförande och ersätter det gamla elementet. Den kan värm hela rummet upp till 45 m². Kickspace passar perfekt i sockeln under köksskåpet och gör det möjligt att frigöra en vägg eller skapa mer plats för skåp och bänkyta.

Varför Kickspace?
Jämfört med ett vanligt element är Kickspace effektivare och med den inbyggda fläkten sprids värmen jämnt fördelat i hela rummet. Kunden upplever att Kickspace är den tystaste i sitt slag på marknaden och styrs automatiskt av den medföljande termostaten. Samtliga modeller finns i fyra olika färger; vitt, svart, krom och matt rostfritt.

”Vi har sett en ökad trend att installera Kickspace för att utnyttja alla utrymmen i hemmet på bästa sätt” - Johan Tegen VD Sanova.

Kommentarer från nöjda kunder låter ofta ”Vi fick golvvärme på köpet” och ”Så jämn värme har vi aldrig haft i detta rum”

Läs mer om Kickspace och se alla modeller på Sanovas hemsida, klicka här.