SATS Sundbyberg i nya lokaler

SATS Sundbyberg i nya lokaler

Vi är glada att kunna gå ut med nyheten att SATS Sundbyberg kommer att flytta in i nya, toppmoderna, lokaler under sista kvartalet 2013. I samband med detta kommer även SATS huvudkontor att flytta in i samma fastighet, beläget i nybyggda Signalfabriken i centrala Sundbyberg.

Träningscentret kommer att omfatta cirka 3 000 kvadratmeter och huvudkontoret dryga 2 000 kvadratmeter, fördelat på sex våningsplan.

-"Att vi flyttar både träningscentret och huvudkontoret till samma byggnad ger oss stora fördelar. Under samma tak får vi möjligheten att, framförallt, komma närmare verksamheten, men samtidigt även öka synligheten för vad vi arbetar med mot kontorsbesökare och samarbetspartners. Med nya lokaler i Sundbyberg kommer vi tillsammans att bidra till att hjälpa ännu fler att träna regelbundet", säger Farhad Jabbari, VD SATS Sverige.

SATS är nordens ledande träningsföretag med 106 helägda träningscenter. SATS har ca 275 000 medlemmar och finns i ett trettiotal tätorter i Sverige, Norge och Finland. SATS ägs av danska TryghedsGruppen smba. Företagets vision är att förbättra människors vardag genom att vara en drivkraft för bättre hälsa och ökat välbefinnande. SATS omsätter drygt 1,6 miljarder SEK och har cirka 4 500 anställda. läs mer på www.sats.se