Skövde Projektledning flyttar in i Gothia Science Park

Skövde Projektledning AB har etablerat sin verksamhet i innovationsmiljön Gothia Science Park. - Jag fastnade direkt för Gothia Science Park då det jag sökte finns här, säger David Holm, vd på Skövde Projektledning AB.

Skövde Projektledning AB arbetar med att samordna och leda olika typer av projekt. I deras arbete ingår bland annat att utföra upphandlingar av konsulter och entreprenörer, tidsplanering, resursbehov, teknisk och ekonomisk kontroll, mötesförhandlingar samt slutföra projekt med besiktningar och dokumentation. Skövde Projektledning arbetar också med projektering avseende elanläggningar, då främst konstruktion inom kraft, belysning och teletekniska anläggningar för fastigheter.

Att Skövde Projektlednings val föll på Gothia Science Park berodde dels på möjligheterna till nya kontakter och nätverk.

- Jag fastnade direkt för Gothia Science Park då det jag sökte finns här tillsammans med möjligheten att träffa andra företag att knyta värdefulla kontakter med, säger David Holm, vd på Skövde Projektledning AB.

Etablering i Gothia Science Park

Vill du och ditt företag utvecklas och växa genom att vara en del av en inspirerande miljö med tillgång till kontorslokaler och öppna mötesplatser med möjlighet till nya kontakter och nätverk? Då är innovationsmiljön Gothia Science Park en plats för er med närhet till Högskolan i Skövde. Här kan ni utvecklas och växa genom att få stöd i att starta och driva företag, utveckla produkter/tjänster, affärer och få tillgång till kompetens. För frågor kring etablering i parken är du välkommen att höra av dig till Kenneth Alfelt, fastighetsansvarig Gothia Science Park, via kenneth.alfelt@gsp.se, 0708-49 30 50.

Om Gothia Science Park

Gothia Science Park är en innovationsmiljö som ligger i anslutning till Högskolan i Skövde. I Gothia Science Park skapas möjligheter för individer och företag att på ett hållbart sätt utvecklas och växa vilket bidrar till såväl affärsmässig framgång som regional attraktivitet och tillväxt. Gothia Science Parks fokusområden är Informationsteknologi och Mjukvaruutveckling med spetsområden inom Finans- och beslutsstöd, Dataspel, Virtual Engineering och Simulering. Gothia Science Park drivs och utvecklas av Gothia Innovation AB, som grundfinansieras av Västra Götalandsregionen och Skövde kommun.

• skövde projektledning ab
  • kreativa miljöer