Nyhet -

ServiceFinders försäljningschef Robin Edenfjäll nominerad till Årets mest inspirerande medarbetare

Tidningen Metro och 4potentials ordnar tävlingen Årets mest inspirerande medarbetare. ServiceFinders försäljningschef Robin Edenfjäll har en självklar plats på listan, med följande nominering:

Robin har under sina tre år på ServiceFinder varit en glädjespridare och en ständig inspirationskälla för sina medarbetare. Han han en härlig inställning och ser möjligheterna i varje individ. Utifrån sitt motto: "Don´t wish for it, work hard for it!" har han kämpat för att komma dit han är idag, och forsätter att inspirera och motivera sin avdelning att utvecklas och leverera väldigt fina resultat.

Klicka här för att rösta på Robin.

Om tävlingen

Metro och 4potentials vet att människor påverkar företags resultat. För att belysa detta så är det viktigt att kontinuerligt lyfta fram individer inom arbetslivet som på olika sätt utmärker sig. Då de mjuka värdena har störst påverkan på en persons framgång i arbetslivet, vilket även påverkar företagets resultat, vill Metro och 4potentials dela ut priset till: Årets mest inspirerande medarbetare”. Tävlingen pågår till den 20: juni, och finalen äger rum den 24:e september på Scandic Hasselbacken. Läs mer om tävlingen.

• servicefinder
  • servicefinder.se