Gåshaga Brygga 29 - En virtuell visning

Kontrasterna är många i detta designade boende. Glas och betong samspelar med havet och siluetterna av den svenska skärgården. Likt en fyr återfinns detta boende längst ut på Gåshagas mittersta pir. Vyerna från det 207 kvm stora huset är slående, var man än befinner sig i huset ser man vatten.

Hela huset karaktäriseras av en spännande planlösning, öppna ytor och glaspartier från golv till tak. Kök från Boffi med bänkskiva i Cararramarmor och vitvaror från Miele ligger i anslutning till vardagsrum med dubbel takhöjd, enorma glaspartier samt utgång till privat uteplats. En trappa upp återfinns tre rymliga sovrum samt stort badrum med både dusch och badkar. Ytterligare en trappa upp ligger master bedroom med direktaccess till rymlig altan, klädkammare, exklusivt badrum med bastu samt ytterligare ett sällskapsrum.

Takterrass med vidunderlig utsikt över vattnet. Till huset hör båtplats, garageplats samt ytterligare en parkeringsplats.

Klicka här för att komma till veckans virtuella visning

Klicka här för att komma till objektsbeskrivningen

Peter Rehn

• sjöutsikt