​"Utan småföretag finns inga frisörer och då får Per Molander gå med flätor!"

​"Utan småföretag finns inga frisörer och då får Per Molander gå med flätor!"

"Utan småföretag finns inga frisörer och då får Per Molander gå med flätor!"
- som vår tidigare styrelseledamot Siv Öberg så väl uttryckte det.

Per Molanders analys av småföretags betydelse har så allvarliga brister att det blir svårt att ens bemöta och/eller försöka förklara hur dagens verklighet ser ut i Sverige. Utan Sveriges alla små flitiga bin i form av småföretag skulle landet bli omöjligt att anpassa till vår föränderliga omvärld. Utan alla småföretag skulle det inte finnas service runt om i vårt avlånga land, bristerna till vår gemensamma sektors välfärd skulle undermineras och sjukvården inte kunna ta emot de covid-drabbade människorna i vårt land.

Snälla Per, sänk blicken och skåda våra fantastiska småföretagare!