Årets framtidslöfte finns hos Sodexo

Årets framtidslöfte finns hos Sodexo

Juryn hade fått in 50 personliga nomineringar inför årets CLEAN Bright Awards, varav tolv personer slutligen utsågs till finalister inom fem olika kategoriklasser.

Jacob Dreyer som arbetar som gruppledare på Sodexo i Göteborg var en av tre tävlande i kategorin Årets Framtidslöfte. Glädjen var stor när han utropades som vinnare av konferenciern Sofia Braggio under prisutdelningen på Elmia.

Priset i kategorin Årets Framtidslöfte delas ut till en yngre person med stor potential och som med sina personliga egenskaper har möjlighet att sätta prägel på branschen i framtiden.

- Ett av Sodexos största mål är att ge utrymme för våra medarbetare att växa och utvecklas. Så det är med extra stor glädje vi gratulerar Jacob till det inspirerande framtidspriset, som Sodexo stöttar genom att vara kategoripartner, säger Azita Shariati, VD Sodexo AB.

Vinnare i övriga kategoriklasser:

• Årets Vardagshjälte – Rahmod Avdija, Allianceplus
  • Årets Arbetsledare – Diana Andersson, Torsås Fasthets AB