Förhandsvisning av filmen Tomtesagan till förmån för SOS-Barnbyar

Förhandsvisning av filmen Tomtesagan till förmån för SOS-Barnbyar

Sandrew Metronome bjuder SOS-Barnbyar på en hel förhandsvisning - alla intäkter går till SOS-Barnbyars verksamhet.

Den 23 november klockan 12.00 har SOS-Barnbyar fått en alldeles egen förhandsvisning av filmen EN TOMTESAGA på biografen Park i Stockholm. Biljetterna kostar 65 kronor för barn och 85 kronor för vuxna. Pengarna går oavkortat till SOS-Barnbyar.

Filmen handlar om lille Nikolas som förlorar sin familj och byns invånare tar då istället hand om honom. Som tack skickar han presenter till byns barn varje år på julafton. När han tvingas jobba för en bister snickare, som förbjuder honom att göra presenter, står julklapparna inför en osäker framtid...

Kom i julstämning tillsammans med din familj eller ge bort en fin present till din personal, till dina kunder eller vänner och gå på förhandsvisningen samtidigt som du stöder SOS-Barnbyar!

Biljetter köper du genom att skicka ett mail till malena.orreteg@sos-barnbyar.seoch ange ditt namn, adress och hur många barn- respektive vuxenbiljetter du vill köpa. Hon skickar dig sedan biljetterna och ett inbetalningskort per post.

SOS-Barnbyar tackar så mycket för ditt stöd och hoppas att du får en trevlig filmupplevelse!

Bli fadder i SOS-Barnbyar här