Tagcloud Mediagroup AB är din interaktiva mediepartner

Bolaget bakom etablerade Ronden.se, succénätverket för Sjuksköterskor SskWebben.se och nystartade nätverket av Undersköterskor UskWebben.se byter nu namn till Tagcloud Mediagroup AB.

Syftet är att styrka vetskapen om att bolaget består av flera medier samt att verksamheten överlag finns online. Som mediegrupp är Tagcloud Mediagroup väldigt stark med två välbesökta och populära medier som vänder sig till dig som är verksam inom vården.

Följande medier ingår i Tagcloud Mediagroup AB

Ronden.se är ett oberoende socialt media på Internet som fungerar som en mötesplats där arbetsgivare och vårdpersonal kan mötas, läsa aktuella reportage och nyheter.

SskWebben.se är ett kvalitetssäkrat och kostnadsfritt nätverk endast för Sjuksköterskor. Grundat 2011. Här håller Sveriges Sjuksköterskor kontakten med kollegor, kursare och andra sjuksköterskor runt om i landet. Via SskWebben får man ökad karriär/ yrkesmedvetenhet och blir stimulerad i sitt dagliga yrkesutövande via forum, bloggar, grupper och arbetstillfällen mm.

UskWebben.se är ett kostnadsfritt nätverk endast för Undersköterskor. Här kan du som Undersköterska upprätthålla kontakten med kollegor, kursare och andra undersköterskor runt om i landet. Via UskWebben får du som medlem ökad yrkesmedvetenhet och blir stimulerad i ditt dagliga yrkesutövande. Välkommen att bli medlem!

Kontakta Tagcloud Mediagroup för en lösning som passar just ert bolag. Besök vår hemsida på www.tcmg.se eller maila info@tcmg.se för mer information.

Presskontakt:
andreas.bader@tcmg.se