Ny bok ”Styrketräning hemma och utomhus” med eller utan redskap!

Ny bok ”Styrketräning hemma och utomhus” med eller utan redskap!

En passande och användbar bok i dessa underliga Covid-19 tider, enligt rekommendationer ska vi hålla oss hemma och minska antalet kontakter och butiksbesök till ett minimum, kommer man in på sport och idrottsaktiviteter så vill man från politikers håll dels begränsa dessa aktiviteter med hänsyn till smittspridningen samtidigt som man vill tänka på att folkhälsan är viktig. Det är inga lätta ekvationer som ska lösas. Hur ska man sköta sin träning?

Med hjälp av denna bok får du enkla och konkreta tips för att hålla igång träning på egen hand, oavsett om du har tillgång till ett eget gym/utegym, ett löpspår eller din egen kroppsvikt. Isabelle ger tips och fakta till en värld full av träningsmöjligheter. Boken är rikligt illustrerad.

Idag är det fler än någonsin som jobbar hemifrån, Isabelle ger konkreta tips på hur man kan strukturera upp dagen och få ny energi. Du kommer lära dig att ta hand om kroppen på bästa sätt och smyga in både rörlighetsträning och vardagsmotion.

Träningen går att anpassa beroende på dina förutsättningar och vilken utrustning du har till hands.

Isabelle Christiansson är utbildad Näringsfysiolog från Stockholm universitetet och Karolinska institutet samt har läst till personlig tränare hos The Academy. Hon har ett brett träningsintresse och har hållit på med allt från gym, kampsport, ridning, dans till cykling. Med sin nyfikenhet och intresse för att testa olika sporter har hon märkt att med en stark kropp från styrketräning är det desto lättare och roligare att gripa sig an nya utmaningar.

Stevali Sales grundades 2004 av Stefan Lindström och Christer Lindblom, som båda har lång erfarenhet från både bokbranschen och detaljhandeln vad det gäller försäljning.

Vi hjälper ett antal förlag med deras försäljning i bokbranschen samt att vi även ger ut egna böcker. Det innebär att vi också har kunskap och erfarenhet som förläggare.

Vice VD/ Försäljningsansvarig 0762260392