Nytt samarbete ger konferensbokare bonuspoäng i Malmö Aviation Bonusprogram!

Nytt samarbete ger konferensbokare bonuspoäng i Malmö Aviation Bonusprogram!

Medlemmar i Malmö Aviation Bonusprogram kan från och med den 1 september tjäna bonuspoäng när de bokar konferens hos Stockholm Meeting Selection. Som bonusmedlem och bokare får man 300 poäng/konferensdeltagare när man bokar konferens på något av följande hotell; Ulfsunda Slott, Hesselby Slott eller Åkeshofs Slott. Alla tre inom kort avstånd från Bromma Flygplats och Stockholm City. Bonuspoängen tillfaller den som är konferensbeställare och samtidigt är medlem i Malmö Aviation Bonusprogram. Vid bokning uppger medlemmen sitt kortnummer för att tillgodoräkna sig poängen.

”Vi försöker alltid att se till att våra gäster får ut så mycket som möjligt av sina vistelser på våra hotell. Att kunna erbjuda medlemmar i Malmö Aviation Bonusprogram ett mervärde, när de bokar konferens, är ett steg i att ytterligare höja servicenivån för våra gäster’” säger Torbjörn Blomqvist, ägare och VD på Stockholm Meeting Selection.

Stockholm Meeting Selection är sedan tidigare partner i Malmö Aviation Bonusprogram. Medlemmar i bonusprogrammet tjänar även 500 poäng per hotellvistelse när de bor över på något av Stockholm Meeting Selections hotell till normalpris.

För mer info:

Mia Boive, Försäljningschef Stockholm Meeting Selection, tel: 0709-90 40 45,
epost: mia.boive@meetingselection.se

Anette Friberg, Manager Frequent Flyer Program Malmö Aviation, tel: 040-660 28 16,
epost: anette.friberg@malmoaviation.se