Stockholm Meeting Selection lanserar Stockholm Wedding Selection

Stockholm Meeting Selection lanserar Stockholm Wedding Selection

Stockholm Meeting Selection lanserar idag Stockholm Wedding Selection. Vi är en unik del av Stockholms fest- och mötesmarknad då vi har samlat sju unika anläggningar i ett gemensamt bolag. Samtliga med hög kvalitet och fantastiska lägen. Ett flertal med sjöläge, andra med herrgårds- eller slottsmiljö. Genom att ringa ett och samma nummer kan ni enkelt boka och få överblick över samtliga möjligheter på våra fina anläggningar. Vi kan snabbt matcha era behov med en eller flera festmöjligheter. I samband med lanseringen av Stockholm Wedding Selection lanserar vi också en ny hemsida www.weddingselection.se

”Vi ser ett ökat behov av att brudpar efterfrågar vägledning till den perfekta inramningen för sitt bröllop. Genom ett enda samtal kan man snabbt och enkelt få vägledning av vår bröllopskordinator” säger Michael ÅgrEhn, Försäljnings- och marknadschef, Stockholm Wedding Selection.

Era behov och önskemål står i fokus. Vi står för de praktiska arrangemangen - allt för att ni ska få en helt oförglömlig tillställning. Högklassig mat och service är viktigt på våra anläggningar och vi erbjuder även bekväma hotellrum på samtliga anläggningar. Väljer ni exempelvis Ulfsunda Slott får ni också uppleva mat under ledning av en OS-medaljör och unikt designade salonger och hotellrum. Likaså Hesselby Slott, musikslottet, erbjuder mat i världsklass och toppdesign. På Rosersbergs Slottshotell finns den vackra miljön och kungliga känslan, samt en naturnära upplevelse. På Bosön kan ni hyra Mästarvillan för ert sällskap med fantastiska vyer över Askrikefjärden. På Lovik får ni strålande havsutsikt och kristallkronor och på lilla Åkeshofs Slott får ni uppleva den stadsnära 1700-talsmiljön. Dessutom finns möjligheten att mötas i en bröllopsvals i Näsby Slotts vackra salonger. Varje ställe är på sitt sätt unikt och perfekt för ert bröllop! Vet ni vad ni vill ha så är det enkelt, men vi guidar er gärna genom val och bokning för att säkerställa att ert bröllop uppfyller era önskemål.

Låt ert lyckade bröllop bli den underbara början på ert lyckliga liv tillsammans!

För mer information:
Michael ÅgrEhn
Försäljnings- och marknadschef
Epost: michael.agrehn@meetingselection.se
Hemsida: www.weddingselection.se

Stockholm Meeting Selection driver sju mötesanläggningar, allt från anrika slott och herrgårdar till vackra sjölägen. Dessa ligger allihop i Stockholm med omnejd. Alla anläggningar har sin egen profil och speciella karaktär, men gemensamt är en hög kvalitet på lokaler, mat och dryck samt boende. Vi erbjuder en mycket bred variation av mötesplatser.