Nytt namn kräver ny logotyp

Nu slutför vi vårt namnbyte till Storsthlm

Redan innan semestrarna började vi arbetet med att fasa ut KSL och Kommunförbundet Stockholms Län och började använda Storsthlm (uttalas Storstockholm) som namn i alla sammanhang. Storsthlm beskriver bättre vilka vi är och vad vi gör; en arena för regional utveckling och samverkan mellan kommunerna i Stockholms län.

Från och med nu har vi en ny domän, vilket innebär att det står Storsthlm i adressfältet i webbläsaren istället för KSL, samt nya mailadresser där ni når oss på @storsthlm.se. Namnbytet innebär även att vi ändrat namnet på våra sociala kanaler.Vår nya logotyp finns att ladda ned i vårt Newsroom här på Mynewsdesk.

Kontakta gärna våra kommunikatörer vid eventuella frågor.