Sun Off växer – öppnar i Hovås

Sun Off växer – öppnar i Hovås

Sun Off:s populära utbud av svensktillverkade markiser, rullgardiner och persienner finns nu att uppleva på plats i The House, Hovås, Göteborg.
– Behovet av riktigt bra solavskärmning ökar. Inte minst nu när människor har spenderat mer tid än vanligt i sina hem, säger Thomas Edblad, franchisetagare Sun Off Hovås.

Det är franchisetagaren Thomas Edblad som ligger bakom satsningen i Hovås, söder om Göteborg, som öppnar upp i månadsskiftet september/oktober i år.
– Behovet av riktigt bra solavskärmning ökar. Inte minst nu när människor har spenderat mer tid än vanligt i sina hem. Man får en annan förståelse för hur solen rör sig, hur den påverkar oss och vilka behov för avskärmning som uppstår, säger Thomas Edblad.

Effektiv – utan avkall på estetik

Thomas kommer från en bakgrund som säljare samt kund- och produktansvarig, med stor servicevana. Att nu vara en del av Sun Off beskriver han som spännande och menar att intresset för produkten är stort.
– Många vill ha en effektiv produkt utan att ge avkall på estetiken. Vår kvalitet och design har aldrig varit så hög som nu, faktum är att möjligheten till val av färg och väv för många av våra produkter förhöjer intrycket i interiören, säger Thomas.

Andra butiken i Göteborgsområdet

Etableringen i Hovås är en i raden av flera för Sun Off under det gångna året. Företagets affärsutvecklare, Niklas Olausson, menar också att fler är på gång.
– Intresset för Sun Off:s produkter är stort och vi söker hela tiden efter fler drivna kollegor som vill inspirera kunderna till förstklassig solavskärmning. Etableringen i Hovås känns helt rätt i det avseendet, ett perfekt komplement till butiken på Esperantoplatsen, Göteborg. Vi önskar Thomas ett stort lycka till, säger Niklas Olausson.