Utbildningsansvarig Emma Torstensson

Höstens utbildningar

SundaHus erbjuder heldagsutbildningar i Stockholm och Göteborg för leverantörer och producenter av byggvaror. Målet är att ge dig som leverantör och/eller producent en helhetssyn över de miljökrav som ställs på byggvaror av marknaden idag. Utbildningen fokuserar på SundaHus dokumentationskrav, hur SundaHus Miljödata används i projekt, hur du fyller i en byggvarudeklaration och vilka krav som ställs på byggmaterial i olika typer av certifieringssystem.

SundaHus erbjuder under hösten också halvdagsutbildningar för dig som arbetar i projekt. Utöver Stockholm och Göteborg ges under hösten också en utbildning centralt i Malmö. Utbildningarna ger en introduktion till hur man använder SundaHus i projekt samt viktiga frågor kring materialval, vanliga materialkrav i projekt och hur de hanteras i systemet. Utbildningen innehåller också en workshopdel där vi går igenom tips och trix i SundaHus Miljödata.

Läs mer om utbildningarna eller anmäl dig på www.sundahus.se/tjanster/utbildning/

Har du frågor? Kontakta utbildningsansvarig Emma Torstensson: Emma@sundahus.se

SundaHus verkar inom bygg- och fastighetssektorn och hjälper företag och organisationer med att skapa giftfria och långsiktigt värdefulla byggda miljöer genom enkla och effektiva lösningar för medvetna materialval. SundaHus är en del av iBinder Group.