SveaReal säljer utvecklad fastighet i Helsingborg

Nu renodlar SveaReal sitt fastighetsbestånd och säljer fastigheten på Hantverkargatan 2 i Helsingborg. Fastigheten är på 11 000 kvm och innehåller bostäder, kontor och butikslokaler.

- Detta är vår enda fastighet med bostäder. Fastigheten är nu färdigutvecklad och vi väljer därför att avyttra den, säger SveaReals VD Claes Malmkvist.

- Vi går en spännande framtid till mötes där vi förutom stort fokus på förvaltningen, fortsätter att utveckla projektpotentialer i vår portfölj, fortsätter Claes Malmkvist.

Köpare av fastigheten är Kullahusen.

För vidare frågor kontakta SveaReals VD Claes Malmkvist på tel 031-63 65 90.

• helsingborg
  • försäljning fastigheter