Ansök om din pressackreditering nu, missa inte att bevaka det största idrottsevenemanget i Sverige 2018

Ansökan om Pressackreditering lag-VM, bordtennis

Idag öppnar ansökan för pressackreditering till världsmästerskapen i bordtennis 2018 som spelas i Halmstad 29 april-6 maj.

Lag-VM i bordtennis är ett av de största internationella mästerskapen i Sverige under 2018 – med ett enormt globalt intresse. 350 miljoner tv-tittare förväntas följa mästerskapet. Sverige finns representerat både i dam- och herrtävlingen.

Ackreditering måste göras innan den 27 mars. Presslegitimation är ett krav. Ansökningar efter den 27 mars kommer ej att behandlas.

Det uppskattas att efterfrågan av ackreditering från internationell media kommer att vara stor och en stor andel av hotellrummen i Halmstad är redan uppbokade. Behöver ni hjälp att hitta boende, kontakta VM-organisationens koordinator Lena Thimon, lena@wttc2018halmstad.com

Missa inte!
VM-lottning och EM-kval, 27 februari, Halmstad Arena. Program och tider kommuniceras inom den närmsta veckan.

Till dess håll er uppdaterade via officiella hemsidan för VM och våra sociala medier.

Väl mött i Halmstad!

Pressackreditering via denna länk