Medlemsträff på 4H-Gården Gränby -  16:e Juni - Avd. Uppsala

Medlemsträff på 4H-Gården Gränby - 16:e Juni - Avd. Uppsala

Den 16:e juni bjuder Svenska Downföreningen avdelning Uppsala in till en träff på 4H-gården i Gränby. Kom och umgås med andra medlemmar, klappa får, titta på kaniner och fika!

Anmäl senast 9:e juni till uppsala@svenskadownföreningen.se om ni kommer och hur många (anmälan är inte bindande), och om det finns allergiska personer i ert sällskap.

Datum: 16:e juni

Tid: klockan 10:00

Plats: 4H-gården i Gränby, Uppsala (Länk till Google Maps)

Föreningen har hyrt gårdens lokal och vi kommer träffas upp och fika tillsammans innan vi underhåller oss i grupper eller på egen hand på gården. Vid träffens början kommer vi ha en liten presentation av alla närvarande för att lära känna varandra lite bättre.

Vi bjuder på fika och mindre aktiviteter för de yngre kommer att finnas som bollar, koner och mjukisdjur m.m.

Anmälan och frågor får gärna skickas till uppsala@svenskadownföreningen.se.

Vi ses!