Leos Lekland 26 nov

Nyhetsbrev avd Kalmar

Nyhetsbrev från Avd Kalmar

Hej alla!

Vi har fått nys om att Babblarnas musikal framförs den 18 nov kl 14 i Oskarshamn på Forum. Kanske ses vi där? Inget föreningen arrangerar men gärna informerar om.

Det är snart dags för Tvärkontakt i Stockholm den 17-18 Nov. Det är då de olika avdelningarna möts och jobbar ihop. Petra Grönlund åker som representant för avd Kalmar. Vad vill ni att hon ska ta upp?Skriv ett mail till henne och kom med frågor eller förslag. gronlundpetra@gmail.com

Vår sista aktivitet detta år blir ett besök på Leos lekland i Kalmar.(Vi tog det istället för ett badhusbesök då det ligger bättre i tid och är billigare.)

Den 26 Nov kl 10 möts vi i entrén på Leos Lekland. Föreningen står för entrén.

Vi behöver veta ungefär hur många barn som kommer så vi kan få rabatt. Antalet vuxna är inte lika viktigt då de går in gratis. God mat och fika finns att köpa på plats Anmäl till Petra senast den 24 nov via sms 070-7607234

Tyvärr blev vi inte beviljade några pengar detta år från Victoriafonden. Men vi ger inte upp utan söker nästa år igen. Har du något förslag på någon mer fond som du vill att vi söker pengar ifrån så kom gärna med förslag.

Save the date: Den 4 feb nästa år blir det dags för det årliga årsmötet. Lokal återkommer vi om men skriv redan nu in datumet i almanackan. Viktigt att så många som möjligt kommer. Roligheter utlovas.

Styrlesen

Minna Alves, Malin Karlsson och Petra Grönlund