Picknick i lekparken!

Picknick i lekparken!

Varmt välkomna för några timmar med lek och umgänge

Du behöver inte vara medlem i Svenska Downföreningen för att vara med - alla är varmt välkomna! Ju fler vi är, desto roligare! Du som inte är medlem får gärna prata medlemskap med föreningens representanter som finns med under dagen.

Ta med:

• det som ni vill äta och dricka
  • sittunderlag
  • kläder efter väder
  • Föreningens representanter finns vid respektive parks lekpark från klockan 12 och vi umgås så länge vi orkar och har roligt
  • Håll utkik på vår Facebook sida om uppdatering i händelse av dåligt väder
  • Vid frågor är ni välkommen att höra av er till vår ordförande Ulrica Öst på telefon 070-3676561 eller mejla till gavleborg@svenskadownforeningen.se
  • Ulrica finns på plats vid varje träff, spana efter henne i den gröna föreningströjan (se bild nedan på både Ulrica och tröja)
  • Ni behöver inte anmäla er - bara dyk upp!
  • Egen försäkring gäller.

Datum & plats:

• Gävle, Boulognerskogen den 26 juni
  • Bollnäs, Långnäsparken den 24 juli
  • Hudiksvall, Borgarparken den 7 augusti

Varmt välkomna önskar Svenska Downföreningen avdelning Gävleborg!