*Rättad emailadress* Svenska Downföreningen, avdelning Uppsala, bjuder in till fika på Ofvandahls Café, 09 november - kl 11:00

Svenska Downföreningen, avdelning Uppsala, bjuder in till Fika - 09 november, kl 11:00

Den 09:e november, klockan 11:00 bjuder Svenska Downföreningen avdelning Uppsala in till en fika på Ofvandahls Café i Uppsala.

Vi älskar barn men denna gång handlar det om oss vuxna så de små får stanna hemma. Kom och träffas och prata om högt och lågt i lugn och ro. Vi bjuder medlemmar på kaffe eller te och en bulle.

Säg gärna till om ni kommer och hur många genom att skicka ett e-mail senast 01 november till CarlJohan.Brahme@svenskadownforeningen.se (Anmälan är inte bindande).

Datum: 09 november

Tid: klockan 11:00

Plats: Ofvandahls Café, vid korsningen Sysslomansgatan och S:t Olofsgatan i Uppsala (LÄNK till Google Maps)