Välkommen till julfest på Junibacken

Välkommen till julfest på Junibacken

Välkommen alla medlemmar till vår träff för hela familjen på Junibacken!

Det blir massor av lek, sagotåg och pannkakor. Eftermiddagen börjar kl. 16 med en tur i sagotåget genom Astrid Lindgrens förtrollande värld. Klockan 17 struntar vi i sill och serverar pannkakor. Sista timmen fram till klockan 18 har vi Junibacken helt för oss själva. Rid på Lilla Gubben, ta en tur i Pippi Långstrumps flygplan, sälj guld och diamanter i guldbutikens i LasseMajas stad och förundras över röran hos Pettson och Findus.

Gratis för alla medlemmar i Stockholm!

Meddela oss om ni tänker komma, antingen på Facebook eller via mail på: sthlm@svenskadownforeningen.se

Var: Junibacken, Galärvarvsvägen 8, 115 21 Stockholm

När: Lördagen den 17 december kl 16

OBS: har ni special preferenser som glutenfritt, laktosfritt eller liknande så behöver vi veta så snart som möjligt. Återkom till: sthlm@svenskadownforeningen.se