Illustration av höjdhoppare, längdhoppare och kulstötare

Välkommen till Svenska Downföreningen Gävleborgs idrottsdag!

Vi hoppas att få träffa dig/er på en idrottsdag där du/ni har möjlighet att prova på olika friidrottsgrenar

NÄR: Söndag den 10 september 2023.

TID: Klockan 11.00 – 15.00.

PLATS: Friidrottsarenan på Hällåsen i Söderhamn.

Du/Ni kommer att kunna prova på:

* Frame running

* Spjutkastning

* Löpning

* Höjdhopp

* Längdhopp

* Kulstötning

Anmälan: Du/Ni anmäler dig/er med ett mail till: gavleborg@svenskadownforeningen.se Skriv namn på de personer som du/ni anmäler. Vi vill ha din anmälan senast den 3 september 2023.

Allergier: Vi kommer att bjuda på en lättare lunch och fika. Skriv i din/er anmälan om du/ni har någon allergi eller någon annan matpreferens vad gäller mat och dryck.

Frågor: Om du/ni har några frågor så är du/ni välkommen att höra av dig/er till Ulrica Östh på telefonnummer 070-3676561 eller med ett mail till gavleborg@svenskadownforeningen.se

Evenemanget är kostnadsfritt.

Är du/ni inte medlem så kan vi ordna det på plats. Observera att föreningen inte har någon föreningsförsäkring för våra evenemang utan här är det din/er egna privata försäkring som gäller. Idrottsdagen sker i samarbete med Söderhamns IF samt Gävleborgs Parasportförbund.

Svenska Downföreningen Avdelning Gävleborg