Vara Badhus den 10 nov med Avd Väst

Vara Badhus den 10 nov med Avd Väst

Familjeträff i Vara Badhus!

Söndagen den 10 November klockan 15 är hela familjen välkommen till Vara Badhus för lek och bus i vattnet.

Mellan 16-17.30 har vi badhuset och relaxen för oss själva så tid finns för samtal och erfarenhetsutbyte. Föreningen bjuder på korv och bröd, festis/kaffe

I badhuset finns rutschkanor för stora och små. Lekpooler för de mindre och klättervägg för de större. Bubbelpool och champagnebubblor finns för de som vill koppla av och få lite massage. Möjligheten att vara i relaxen har varit extra uppskattad och det är 3e året vi genomför träffen.

Vi behöver bli minst 10 familjer för att vi skall genomföra träffen.

Anmälan:

Anmäl dig och din familj till vast@svenskadownforeningen.se - senast 1 november.

Vi behöver veta hur många barn och vuxna som kommer och ev. allergier. Vi önskar att ni är medlemmar i föreningen för att delta i träffen.

När: Söndagen den 10 november

Tid : 15-17.30