Vitorialoppet 2016

Vitorialoppet 15 Juli Borgholm, Öland

Hej avd Kalmar och alla andra som råkar vara på Öland den 15 Juli!

Nu är det dags att pricka in formen. För om en månad är det dags att springa tillsammans och minst lika viktigt heja på dem som springer! Vi använder samma tröjor som förra året. Är det någon som saknar? Så går det säkert att låna ihop.

Var och en anmäler sig på www.victorialoppet.se. Det är billigare att anmäla sig nu än i sista stund.

Malin och jag kommer att finnas på plats redan kl 14.00 vid starten för miniloppet. Leta efter vår banderoll och vår gröna springvagn. I vagnen kan man få lägga en väska om man behöver ha den vaktad under loppet.

Efter alla barnloppen träffas vi på stranden bakom Strand Hotell för ett välförtjänt bad och njuter av vår matsäck.

Petra Grönlund

kassör Avd Kalmar 070-7607234