Många kom för att hylla årets Upp-pristagare

Många kom för att hylla årets Upp-pristagare

Många kom i lördags för att hylla årets UPP-pristagare. Det blev en härlig tillställning för alla åldrar. Efter mingel och fika tillsammans med Babba och Diddi följde en prisceremoni som bjöd på skratt, applåder och några lyckotårar här och där. Ida Johansson och Anneli Tisell hyllades och än en gång fick vi bekräftelse på vilka inspirerande personer årets pristagare är.

Till barn och även vuxnas förtjusning fick vi, tillsammans med en livslevande Sanna också tillfälle att sjunga och teckna i en medryckande allsång. Micke Pettersson läste också sina egna dikter med imponerande teckentolkning av Linnea Steje. Eftermiddagen avslutades med dragning i lotteriet med många fantastiska priser och lyckliga vinnare!

Stort tack till alla som kom och bidrog till att göra årets Upp-prisutdelning till en härlig fest!