Sportshopen öppnar ny butik i Strömstad och stärker sin position i Västsverige!

Sportshopen öppnar ny butik i Strömstad och stärker sin position i Västsverige!

Sportshopen välkomnar ytterligare en butik i Strömstad till sin snabbt växande lista över butiker i Sverige. Sportshopen, med Nordens största sportbutik, fortsätter sin expansionsstrategi och öppnar nu sin 17:e butik. Detta för att kunna fortsätta ge kunderna tillgång till ett brett utbud av sportkläder, skor och utrustning för olika aktiviteter.

Sportshopen har blivit en av de mest framgångsrika sportmodekedjorna i Sverige genom att erbjuda högkvalitativa produkter till ett pris som är överkomligt för alla. Med en omfattande samling varumärken, både egna och klassiska som Adidas, Hoka, Kari Traa, Helly Hansen och Merrell, finns något för alla kunder.

- Vi är glada över att välkomna Strömstad till vår snabbt växande familj av butiker runt om i Sverige. Vi tror att vårt breda sortiment av sportkläder och utrustning kommer att tilltala kunderna i Strömstad och området runt omkring. Vi ser fram emot att ge våra kunder en positiv, välfylld och inspirerande butikupplevelse, precis som vi alltid gör, säger Johan Andgren, VD Sportshopen.

Sportshopen fortsätter att expandera och öppna nya butiker runt om i landet för att bli ett välkänt varumärke inom sportfack i Sverige. Utgångspunkten är kundernas behov och filosofin VALUE FOR MONEY som genomsyrar organisationen.

- Vi har länge letat efter ett läge i Strömstad, då vi har varit på orten tidigare och fortfarande har en säsongsbutik mitt i centrum. Så det känns extra roligt att äntligen få öppna upp vår nya butik.

Sportshopen fortsätter att sätta sin syn på kunderna och dessas behov i förgrunden och ser fram emot att expandera till fler orter runt om i landet. Med 17 butiker och en internationell e-handelsplattform finns alltid Sportshopen i närheten.