Swedish Wealth Institute AB presenterar: AI Summit med Alessia Minkus, världens främsta inom AI-utbildning

Det är med stor entusiasm och stolthet som Swedish Wealth Institute AB meddelar att vi arrangerar det prestigefyllda evenemanget AI Summit. Ännu mer spännande är att vi har äran att presentera den ojämförliga Alessia Minkus som huvudtalare. Minkus, rankad som nummer ett i världen inom AI-utbildning, kommer att dela med sig av sin kunskap och insikter, något som sannerligen kommer att sätta AI Summit på kartan som ett av årets mest framträdande teknikmöten.

För de som kanske inte känner till Alessias fantastiska bakgrund, här är en kort genomgång: Alessia Minkus är inte bara en framstående företagsmentor men också en person som, tillsammans med sin make Kane, har influerat miljontals företagare över hela världen. Med expertis inom strategi, marknadsföring, försäljning, ledarskap och teknik har Alessia nått imponerande 3 miljoner onlineföretag och 600 000 offlineföretag. Som en kärnmedlem av Industry Rockstar's Dream Team sedan 2006 har hon levererat över 2 000 presentationer, alla med målet att stärka globala företagsägare. Hennes insatser har gjort verkliga avtryck inom företagsvärlden och givit henne en plats som en av världens mest eftertraktade talare.

Men det slutar inte där. Den framstående Alessia har även haft äran att föreläsa om AI för ingen mindre än Tony Robbins, den globalt erkända författaren, coachen och talaren. Detta understryker bara det faktum att när det kommer till AI och dess påverkan på företagsvärlden, är Alessia Minkus den man vänder sig till.

AI Summit kommer att vara mer än bara en konferens. Med Alessias deltagande kommer det att bli en oförglömlig upplevelse för deltagare som strävar efter att förstå och tillämpa AI inom sina verksamheter. Vår vision med AI Summit är att skapa en plattform där framsteg, innovation och utbildning möts, och med Alessias insikter kommer detta evenemang att överbrygga klyftan mellan nuvarande teknikpraxis och framtidens potential.

Swedish Wealth Institute AB:s VD kommenterade: ”Vi är otroligt glada över att ha Alessia Minkus med oss på AI Summit. Hennes expertis, passion och förmåga att inspirera kommer att göra detta evenemang unikt. Vi ser fram emot att samla experter, företagsledare och entusiaster under ett och samma tak för att utforska och omforma framtiden för AI.”

AI Summit kommer att äga rum den [infoga datum] i Stockholm. För att boka biljetter och få mer information, besök vår webbplats på [infoga webbadress]. Missa inte chansen att vara en del av denna enastående händelse!