Swedish Wealth Institute AB presenterar föreläsare Mike Koenigs på AI Summit

Swedish Wealth Institute AB presenterar föreläsare Mike Koenigs på AI Summit

Swedish Wealth Institute AB har stoltheten att meddela att den internationellt hyllade författaren, entreprenören och talaren Mike Koenigs kommer att vara huvudtalare vid detta års AI Summit. Eventet, som samlar framstående experter inom artificiell intelligens och affärsinnovation, har nu fått en ytterligare anledning för deltagare och media att se fram emot.

Mike Koenigs är en man med en exceptionell bakgrund och erfarenhet. Med 17 bästsäljande böcker i sitt namn har han etablerat sig som en auktoritet inom affärsutveckling och personligt varumärkesbyggande. Hans bidrag till Forbes och Entrepreneur har inte bara givit värdefulla insikter till företagsledare världen över, men har också cementerat hans position som en av vår tids mest inflytelserika tänkare.

Men Mike är mer än bara en författare och affärsman. Som en 5-gångers entreprenör vet han vad som krävs för att starta, driva och skala framgångsrika företag. Hans förmåga att förvandla teoretisk kunskap till praktisk visdom gör honom till en eftertraktad konsult för företag över hela världen.

Dessutom har Mike personligen kämpat och övervunnit utmaningar som de flesta av oss bara kan föreställa oss. Som en överlevare av cancer i stadium 3a har han inte bara besegrat sjukdomen utan har även transformerat den upplevelsen till en kraftfull berättelse om motståndskraft och hopp.

Swedish Wealth Institute AB valde Mike som huvudtalare för AI Summit av en enkel anledning: hans förmåga att inspirera och utrusta entreprenörer att övergå från att "göra" till att "vara". I en tid där teknologiska framsteg driver snabb förändring i alla branscher, är det viktigare än någonsin att lära sig hur man kan omvandla ens expertis till värdefulla produkter och tjänster.

"Vi är glada att välkomna Mike Koenigs till AI Summit", säger Daniel Wood, VD på Swedish Wealth Institute AB. "Hans unika kombination av livserfarenhet och affärsinsikt kommer att tillföra oerhört värde till vårt evenemang och inspirera våra deltagare till att tänka nytt och agera med förnyad energi."

Deltagare på AI Summit kommer inte bara att dra nytta av Mike Koenigs insikter, men kommer också att få möjlighet att nätverka med branschledare, utforska de senaste trenderna inom AI och lära sig om framtidens möjligheter och utmaningar.

Swedish Wealth Institute AB ser fram emot en oförglömlig upplevelse vid AI Summit och bjuder in journalister och mediehus att delta i denna spännande händelse.

Boka din gratis biljett på: