Todd Hartley – Digital Marknadsförings Superstjärna, Ska Tala på Swedish Wealth Institute AB:s AI Summit

Swedish Wealth Institute AB är stolt över att meddela att vi kommer att vara värd för Todd Hartley, den globalt erkända digitala marknadsföringsikonen, på vår kommande AI Summit. Hartley, ofta refererad till som "rockstjärnan inom digital marknadsföring, videomarknadsföring och försäljningsoptimering", kommer att ge sin unika insikt och expertis för våra deltagare.

Som Special Advisor till White House Chairman och President’s Cancer Panel under två på varandra följande administrativa mandatperioder har Hartley en sällsynt kombination av teknisk expertis och högprofilerade rådgivande roller. Hans inflytande sträcker sig långt utöver den digitala marknadsföringsarenan; han är även styrelsemedlem för American Society of Breast Surgeons och en framstående talare på Tony Robbins’ Business Mastery.

Swedish Wealth Institute AB:s AI Summit, som äger rum senare detta år, syftar till att sammankalla branschens främsta tankeledare, innovatörer och experter för att diskutera framtidens teknik, affärsmöjligheter och utmaningar. Att ha Todd Hartley på scen är ett viktigt steg för oss att säkerställa att vi levererar den mest aktuella och relevanta innehållet till våra deltagare.

"Att få Todd Hartley som talare på vår AI Summit är en enorm ära," säger Daniel Wood, VD för Swedish Wealth Institute AB. "Hans insikter och erfarenheter inom digital marknadsföring och teknik kommer utan tvekan att inspirera, informera och utbilda våra deltagare. Vi ser fram emot att välkomna honom till Stockholm och ge vårt publik en oförglömlig upplevelse."

Under sitt tal kommer Hartley att fokusera på den revolutionerande roll som AI spelar inom digital marknadsföring. Med sin unika position i skärningspunkten mellan teknik, marknadsföring och försäljning, kommer han att belysa hur företag kan dra nytta av de senaste AI-innovationerna för att förbättra sin digitala närvaro, öka engagemanget och maximera avkastningen på investeringen.

Denna upplevelse kommer att vara särskilt värdefull för företagare, marknadsförare och teknikentusiaster som vill hålla sig uppdaterade med de senaste trenderna och bästa praxis inom branschen.

Om du är intresserad av att delta i Swedish Wealth Institute AB:s AI Summit, eller om du vill veta mer om eventet, besök vår webbplats eller kontakta vårt presskontor.