Urban Deli hjälper företag med kontorsfika genom nytt abonnemang

Urban Deli hjälper företag med kontorsfika genom nytt abonnemang

Temadagar har blivit ett populärt inslag i årsplaneringen för kontorscheferna, med kollegor som förväntar sig att arbetsgivarna uppmärksammar allt från kanelbullensdag till lucia. För att underlätta planeringen lanserar nu Urban Deli ett abonnemang på kontorsfika kopplat till just temadagar, där fikat även kan levereras till hemmakontoret.

Urban Delis abonnemang erbjuds i tre nivåer, från Klassikern där man samlar de tre mest traditionella temadagarna, via en mellannivå, till ett mer omfattande abonnemang som rymmer både väntade och oväntade dagar. Abonnemangen bygger på ett särskilt kalendarium över temadagar som Urban Deli tagit fram. I kalendariet hittar man de mest traditionella dagarna som fettisdagen, kanelbullens dag och lucia, men det kompletteras även med andra mer oväntade dagar som Urban Deli vill uppmärksamma lite extra.

- Vi har märkt en ökad efterfrågan på enklare catering där företag vill uppmärksamma valda temadagar, samtidigt som pandemin bidragit till att företag vill skämma bort sin personal i större utsträckning än tidigare. Där föddes idén om att hjälpa företag att på ett mer strukturerat sätt uppmärksamma både väntade och oväntade temadagar, berättar Teresia Ojala, säljchef på Urban Deli.

Urban Deli vill bidra till ett enklare, godare och lyckligare matliv och genom abonnemanget hjälper man företag att förenkla processerna kring dagar värda att uppmärksamma. Dessutom har Urban Deli adderat ett flertal dagar utöver de mest traditionella, som till exempel den internationella popcorndagen och såpbubblans dag, för att skapa oväntade överraskningar på kontoret.

- Många företag har som tradition att uppmärksamma till exempel kanelbullens dag, men ofta är de ute i sista sekund med att lägga en beställning. Genom ett abonnemang hos oss ser vi till att de får den leverans av bullar de önskar utan att det blir en extra arbetsbelastning, berättar Teresia. Dessutom vill vi skapa oväntade överraskningar som gör att företagens personal blir lite lyckligare, avslutar hon.

Urban Delis kalendarium kopplat till abonnemangen består av följande dagar:

19 januari: Internationella popcorndagen
14 februari: Alla hjärtansdag
25 februari: Fettisdagen
23 mars: Matlådans dag
10 april: Såpbubblans dag
7 juni: Jordgubbens dag
23 augusti: Köttbullens dag
25 september: Äpplets dag
4 oktober: Kanelbullens dag
13 december: Lussebullens dag

Kontakta Teresia Ojala för mer information och offert på e-post: teresia.ojala@urbandeli.se eller telefon: 070-605 77 72