Olsgård 8, Fosie, Malmö

​Wihlborgs hyr ut till ACNR Cyber Technology i Malmö

ACNR Cyber Technology AB har tecknat hyresavtal med Wihlborgs om 3 700 m² i Malmö.

ACNR är ett IT-bolag med inriktning på både mjuk- och hårdvara. Bolaget grundades i Stockholm och nu etablerar man även verksamhet i Malmö. Den 1 december tillträder ACNR lokaler med 3 700 m² kontor, lager och plats för testning i fastigheten Olsgård 8 i Fosie.

- ACNR är ett intressant tillväxtbolag med spännande framtidsutsikter. Vi ser fram emot att bidra till deras etablering och framtida utveckling i Malmö genom att erbjuda lokaler som passar deras behov både nu och framåt, säger Ulrika Hallengren, vd för Wihlborgs Fastigheter.

Wihlborgs Fastigheter AB (publ)