Dagens industris Vinklubb - nu bättre än någonsin!

Det nya samarbetet mellan Dagens industri och Your Wineclub har givit tidningens läsare – och alla andra vinintresserade - möjligheten att få tillgång till ett stort antal spännande viner som inte finns i Systembolagets ordinarie sortiment. Enkelt att beställa via nätet, lagligt,skattat och klart – tryggt och med garanterat hög kvalitet!

www.divinklubb.se finns nu ett högklassigt utbud av viner från erkända kvalitetsproducenter världen runt. Det här är viner som man inte hittar i Systembutikerna, noggrant utvalda i samarbete med Your Wineclub, som i sin tur är ett samarbete mellan de två välrenommerade vinimportörerna The Wineagency och WineWorld.

Just nu finns några av sommarens absolut bästa vinlådor att beställa på den nyrenoverade sajten. Ett exempel är Rioja-lådan från Bodegas Izadi, en av distriktets mest uppmärksammade och nyskapande producenter. Lågt skördeuttag ger hög koncentration och viner med spännande, komplexa smaker. Vingurun Robert Parker tyckte nyligen att ett av familjens viner, Pruno 2010, var värt sju gånger priset!

Ett annat fynd just nu är den läckra dubbelmagnumbuteljen med storslagen Chianti Classico från stjärnproducenten Barone Ricasoli. Pampig flaska som rymmer lika mycket som en box, men är oändligt mycket festligare. Varje butelj är signerad i guldskrift av baron Francesco Ricasoli själv och levereras i en vacker trälåda.

Vinlådorna har dolda artikelnummer och kan därför endast nås via www.divinklubb.se. Man behöver dock inte vara medlem och inloggad för att handla och beställning görs enkelt och bekvämt från hemsidan. Leveransen sker via Systembolaget vilket garanterar att skatten är betald och att allt sköts enligt alla regler.

För frågor och varuprover hänvisar vi till:

Moa Karlsson på tel: 08-545 81 976

e-post: moa@divinklubb.se

• vinklubb
  • di vinklubb
  • dagens industis vinklubb

• Stockholm

Wineworld är en ung och framgångsrik vinimportör på den Svenska marknaden. Vi som arbetar i företaget har världens alla vinländer som arbetsfält med samma uppdrag: att hitta ett vin som har den kvalitet, prisvärdhet och potential att det kan bli en storsäljare i Sverige.