Wolters Kluwer och Fortnox bjuder in till Move On 2018

Efter förra årets succé - nu kommer uppföljaren!

Wolters Kluwer och Fortnox vill återigen bjuda in till Move On för att gemensamt informera och inspirera Sveriges byråer att ta steget “TO THE NEXT LEVEL”. Och vi vill göra det på ett underhållande sätt.

Datum: 18 oktober 2018
Plats: Oscarsteatern, Stockholm

5 SKÄL TILL VARFÖR DU INTE SKA MISSA MOVE ON 2018

1. FRIDA BOISEN...
En av Sveriges mest omtalade och inspirerande mediepersonligheter är sammanhållande för dagen. Fridas underhållande föreläsning om Digitala strategier och Positivt ledarskap, kommer att ge dig massor av konkreta verktyg och inspiration till ditt företags digitala framtidssuccé.

2. INSPIRERANDE TALARE...
Du möter bl.a. Steve Pipe, rankad som en av världens bästa rådgivare inom redovisningsbranchen och författare till bästsäljaren The world´s most inspiring accountants. Och Jonas Hammarberg, högaktuell med Get Digital or die trying, som föreläser om hur man transformerar sin verksamhet mot det digitala.

3. BLI INFORMERAD...
Wolters Kluwer och Fortnox ger en nulägesanalys om var våra respektive företag befinner sig just nu och hur de närmsta åren ser ut.

4. TRÄFFA BRANSCHKOLLEGOR...
Detta är ett unikt event speciellt för Sveriges byråer. Ta chansen att träffa branschkollegor från hela Sverige för att diskutera hur din och dina kunders framtid kan se ut i en digitalt uppkopplad värld och hur du kan möta den.

5. BLI UNDERHÅLLEN...
Njut av en fartfylld dag med underhållning och mycket skratt och avsluta med lite avkopplande After Work. Mingla med oss och dina branschkollegor.

TO THE NEXT LEVEL!

Läs mer och anmäl dig här (BILD)