Få till semesterträningen och bibehåll träningsrutinerna med en sommarutmaning

Sommarutmaning med rörelse och energi kan hjälpa människor behålla sin träningsrutin

När yogastudios och träningsanläggningar har sommarstängt, man befinner sig på resande fot eller på lantstället, är det tyvärr lätt att tappa sina goda vanor och träningsrutiner. Och väl borta från vanor och rutiner kan det sedan vara svårt att komma igång igen.

För att ge stöd till att inte tappa träningsvanan kan Yogobe ge digitalt stöd för att ta med sin yoga och träning dit man befinner sig. Enkelt och tillgängligt. För att göra det extra lustfyllt bjuder Yogobe in till sommarutmaningen "Vakna med Yogobe" som på deltagarens egna villkor, var som helst och när som helst, erbjuder stöd att fylla på med rörelse och energi!

Det här är Vakna med Yogobe

Träning eller rörelse på morgonen, ger möjlighet att känna in dagen, och få de viktiga rutinerna gjorda, så att de faktiskt blir av. Men det går också att utföra klasserna som en rörelsepaus under dagen eller som en skön avslutning på kvällen. I Vakna med Yogobe finns allt från mjuka och stillsamma klasser till intensiva och pulshöjande pass att välja mellan – något för alla!

• Startar 1 juli
  • Fyra veckor + två bonusveckor för alla som vill fortsätta
  • Tre förinspelade onlineklasser varje vecka
  • Tre teman på klasserna – en mjukis, en flowig & en pulsig
  • Väck kroppen på morgonen eller landa under dagen
  • Komplettera med LIVE-klasser i veckoschemat
  • Stöd & pepp via mejl & Facebook-community

Varför en sommarutmaning?

• Håller igång goda rutiner även under semestern
  • Ny inspiration till träning, återhämtning & rörlighet
  • Främjar nyfikenhet och motivation
  • Kan bidra till minskad stress och bättre sömn

Gör så här för att gå med utmaningen:
Gå till yogobe.com/sommar och anmäl dig, och behåll din goda träningsvana i sommar! Utmaningen ingår i prenumerationstjänsten Yogobe Play för alla betalande medlemmar.

Om Yogobe

Yogobe är Nordens ledande digitala tjänst inom onlineträning och hälsa med över 200 000 medlemmar. Tillsammans med 100 ledande experter, instruktörer och terapeuter erbjuder Yogobe stöd och vägledning inom yoga, träning, meditation, andning och personlig utveckling. Yogobe är godkänt för FaR (Fysisk aktivitet på Recept) och går att använda med sitt Friskvårdsbidrag.

Yogobe med friskvårdsbidraget eller på företaget

Det går att använda sitt friskvårdsbidrag genom att skriva ut kvitto till sin arbetsgivare eller gå via Benify, Wellnet eller ePassi. Som arbetsgivare går det även att köpa in Yogobe för en grupp eller hela företaget, mejla business@yogobe.com, så hjälper vi er