Pressemitteilung -

Prima kapsler ➤ Test, indtagelse, bivirkninger, evaluering DK

Prima kapsler er kosttilskud, hvormed brugerne ifølge producenten skal tabe 15 kg på 30 dage. Det er ikke nødvendigt med irriterende diæter eller sport for at opnå sin drømmefigur. Producenten vakte vores interesse med disse udsagn.

Så vi besluttede at foretage en grundig undersøgelse. I den følgende artikel kan du læse om vores erfaringer med Prima kapsler i detaljer.

Hvad er Prima Capsules?

Prima kapsler tilbydes som et kosttilskud, hvormed man kan tabe meget vægt inden for kort tid. Det er i hvert fald producentens løfte. Ved at tage kapslerne regelmæssigt skal stofskiftet fremskyndes.

Samtidig optimeres fedtforbrændingsprocesserne, og intet står i vejen for en idealvægt. Men det er ikke alt. Producenten lover også, at indtagelse af kapslerne holder kolesterolniveauet på et sundt niveau, og at der således optages mindre fedt gennem maden.

Gennem samspillet mellem de forskellige Prima Kapseln-ingredienser og de tilhørende reaktioner i kroppen skulle selv dannelsen af cellulite kunne forhindres. Brugerne siges også at føle sig bedre og federe efter at have taget kapslerne.

Du kan læse om den nøjagtige virkning af Prima-kapslerne på producentens officielle hjemmeside (Klik nu).

Er der nogen rigtige Prima Capsules erfaringer og anmeldelser?

Før vi præsenterer resultaterne af vores 30-dages selvtest og går mere i detaljer om de enkelte ingredienser, vil vi først præsentere nogle Prima Capsules-erfaringer fra forbrugere, som vi har kunnet finde på internettet.

Vi lagde særlig vægt på forskellige kilder, og derfor førte vores research os til forskellige fora og websteder. På denne måde kunne vi være sikre på at finde seriøse Prima Capsules testimonials og få et første indtryk af kapslerne.

Den første kunde fortæller meget begejstret om sin oplevelse med Prima-kapslerne. Hun rapporterer om et vellykket vægttab og en bedre følelse af velvære. For hende var købet det hele værd.

Den anden Prima kapsler vidnesbyrd er også positiv. Selv om kunden kun har taget Prima vægttabskapsler i kort tid, føler han sig meget mere veltrænet, siden han tog dem. Han fremhæver også især, at der ikke er nogen bivirkninger.

En anden kunde ønskede at tabe et par kilo hurtigt før sin ferie, og derfor bestilte hun kapslerne. Hendes erfaringer med Prima kapsler var tydeligvis meget positive: Hun var i stand til at nå sin målvægt ved hjælp af kapslerne og anbefaler dem klart.

>> Klik HER for at se flere kundeanmeldelser og erfaringer <<

Vores 30 dages selvtest

Da vi kun ønsker at præsentere dig for de vigtigste fakta, vil vi gøre dette afsnit så kort som muligt. For at finde ud af, i hvor høj grad producentens påstande svarer til sandheden, besluttede vi at gennemføre en Prima kapsler test med en frivillig fra vores fællesskab.

Vores tester Julia (36 år) havde i et stykke tid lidt overvægt. Ved begyndelsen af vores test vejede Julia 79 kg og var 1,67 m høj.

Dag 1:
På den første dag af vores test diskuterede vi den nøjagtige procedure, indtagelse og virkning af Prima-kapslerne med Julia. Som anbefalet af producenten bør hun tage to kapsler dagligt med tilstrækkelig væske. Da kapslerne helst skal tages morgen og aften, aftalte vi med Julia, at de skal tages 15-20 minutter før morgen- og aftensmaden. Vi bestilte Prima-kapslerne selv hos denne leverandør, som er linket her (klik).

Dag 15:
Efter 15 dage kontaktede vi vores testperson for første gang. I løbet af denne periode skulle det være muligt at opnå vægttab. Og faktisk rapporterede Julia et vægttab på 3,4 kg. Hun fortalte os også, at hun følte sig mere veltrænet og mere afbalanceret. Kapslerne var også lette at sluge, og ifølge hende var der ingen bivirkninger. I samråd med Julia fortsatte vi vores test.

Dag 30:
Efter at vores testperson havde testet kapslerne for os i 30 dage, fandt vores sidste møde sted, og Prima Capsules-testen sluttede. Igen rapporterede Julia et vægttab på 2,9 kg. Til afklaring sendte hun os nogle før- og efterbilleder, hvor man tydeligt kunne se den optiske ændring.

Både vi og vores testperson blev positivt overrasket over resultaterne af vores test. Ikke alene blev hendes velbefindende væsentligt forbedret, hun tabte sig også 6,3 kg. I denne forbindelse vil vi gerne påpege, at fordelene ved kapslerne kan variere fra person til person, hvorfor succeserne naturligvis kan være forskellige. Men på grund af de positive resultater og fraværet af bivirkninger kan vi afslutte vores test med et positivt resultat.

Tip - Klik på dette link for at få flere oplysninger på den officielle hjemmeside for Prima Capsules (klik)

Er Prima kapsler farlige?

Fra tid til anden bliver vi spurgt af interesserede læsere, om Prima kapsler er falske produkter, tvivlsomme eller farlige. Men efter vores omfattende undersøgelser kan vi klart svare nej til dette spørgsmål. Efter vores mening er Prima vægttab kapsler effektive vægttabsprodukter.

Vores Prima-test samt rapporter fra andre brugere og vores omfattende forskning har vist, at vægttabskapslerne er effektive, sikre og af høj kvalitet. Spørgsmålet: "Er Prima-kapsler farlige?" kan derfor besvares med et utvetydigt "Nej".

Hvem er kapslerne til?

Prima tabletindtaget er beregnet til både kvinder og mænd, der ønsker at tabe sig hurtigt og sikkert. Ved at tage dem accelereres stofskiftet og fedtforbrændingsprocesserne optimeres. Det er sådan Prima kapsler fører til et hurtigt vægttab. Desuden øges velværet.

Klik her for at få flere oplysninger om f.eks. oplevelser og rabattilbud!

Er der officielle tests og undersøgelser af Prima kapsler?

Producenten angiver på sin salgsside, at de enkelte Prima kapsler ingredienser er blevet testet og effekten er blevet bekræftet af uafhængige undersøgelser. Dette giver kunderne garanti for, at der virkelig kun er naturlige og sundhedsfremmende ingredienser i Prima vægttabskapslerne. Du kan læse resultaterne af undersøgelsen på producentens websted.

Hvad Stiftung Warentest siger om kapslerne

I de seneste år er produkter til vægttab blevet testet og evalueret med jævne mellemrum af den uafhængige forbrugerorganisation. I mange tilfælde virker produkterne ikke særlig godt, og i nogle tilfælde er der ingen effekt. Derfor har vi søgt efter en aktuel rapport fra Prima Kapseln Stiftung Warentest.

Vi kiggede nærmere på forbrugerportalens hjemmeside. Blandt alle de mange testrapporter var der imidlertid ingen oplysninger om, hvorvidt der allerede forelå en Prima Kapseln Stiftung Warentest fra forbrugerorganisationen.

Prima kapsler indtagelse og dosering

Ifølge producenten er Prima kapsler meget nemme at integrere i hverdagen. Tag to kapsler om dagen med tilstrækkelig væske. For at opnå en optimal effekt anbefales det at tage 1 kapsel om morgenen og 1 kapsel om aftenen, 15-20 minutter før hovedmåltiderne.

Desuden påpeger producenten, at den anbefalede daglige dosis af Prima vægttabskapsler ikke bør overskrides.

Hvornår kan man forvente en effekt?

Producenten selv giver ikke nogen oplysninger om, hvornår effekten af Prima slankekapsler kan forventes at være præcis. Vi giver ham æren for dette, da alle kroppe reagerer forskelligt på de enkelte aktive ingredienser i Prima-kapslerne, og det er ikke muligt at fastslå en generel virkningsperiode.

Producenten anbefaler dog, at kapslerne tages i mindst 30 dage. I vores Prima-test var vores testperson f.eks. i stand til at opnå et vægttab på 6,3 kg.

(Klik) Klik her for at gå til producentens officielle hjemmeside med de originale Prima kapsler.

Prima kapsler Ingredienser

Ved hjælp af kapslerne skal brugerne tabe sig på en helt naturlig måde. Dette skyldes, at de aktive ingredienser, der er indeholdt, vil øge processer som metabolisme og dermed forbrænde det overskydende fedt. Derfor findes følgende naturlige Prima Kapseln-ingredienser i kapslerne til vægttab:

• Garcinia Cambogia
  • L-Carnitin
  • L-Arginin

Garcinia Cambogia: er rig på næringsstoffer som calcium, jern, B-vitamin og fosfor. Desuden kan der findes hydrocycitronsyre i planten. Dette regulerer naturligt og bæredygtigt fedtsyntesen i kroppen. På denne måde forhindres kulhydrater og sukkerstoffer i at blive lagret i kroppen som fedt. Desuden har den den positive egenskab at forhindre trang til visse fødevarer, mens de andre næringsstoffer i planten har en positiv effekt på den generelle sundhed. F.eks. er udholdenhed, energi og velvære positivt påvirket af Prima kapsler.

L-Carnitin:
Hjælper med at fordele og fjerne fedt. Dette hjælper også med at fjerne tegn på cellulite. Samtidig sørger L-carnitin i Prima-tabletterne for en fast hud.

L-arginin:
Stimulerer proteindannelsen, hvilket ikke kun øger blodcirkulationen, men også kan forbedre den sportslige præstation. Desuden fremmes metaboliske processer. L-arginin påvirker forbrændingen af fedtreserver og fremmer muskelopbygning.

Blev Prima-kapslerne præsenteret i "Höhle der Löwen"?

Dette er et andet spørgsmål, som vores læsere jævnligt stiller os, og derfor har vi også foretaget omfattende undersøgelser her. Vi spurgte f.eks. tv-selskabet og producenten af vægttabskapslerne, og begge benægtede, at Prima-kapslerne allerede var blevet præsenteret i "Die Höhle der Löwen".

Er bivirkninger og intolerancer at forvente?

Producenten offentliggør ikke nogen oplysninger om bivirkninger af Prima Capsules. På grund af de naturlige aktive ingredienser, der er indeholdt, tolereres kapslerne godt af alle brugere. I vores selvtest opstod der ingen bivirkninger eller intolerancer. Du bør dog stadig følge producentens anbefalinger og ikke overdosere kapslerne.

Men selv naturlige kosttilskud som Prima-tabletterne kan i sjældne tilfælde forårsage bivirkninger eller overfølsomhedsreaktioner. Hvis du lider af allergi eller overfølsomhed over for en eller flere af de aktive ingredienser, bør du undlade at tage kapslerne for at undgå bivirkninger af Prima Capsules.

Hvor kan du købe Prima kapsler? Apotek, dm, Amazon

Vil du gerne købe Prima kapsler? Så kan du f.eks. gøre det via en af producentens salgssider. Vi afgav vores ordre direkte hos producenten, som er linket her, hvor processen var enkel og leveringen hurtig.

Alternativt tilbydes kapslerne også lejlighedsvis på eBay, men det er ofte ikke det originale produkt, og derfor anbefaler vi ikke at købe dem. På den anden side kan dette kosttilskud ikke bestilles på Amazon-handelsplatformen.

Og du kan heller ikke købe eller bestille produktet på lokale apoteker eller online-apoteker. Kosttilskud til vægttab tilbydes ofte på apoteker som dm eller Rossmann. Dette er dog ikke tilfældet med Prima-tabletter, da dette produkt udelukkende sælges via internettet.

Hvad er prisen?

Kunder, der bestiller via producentens salgsside, betaler en Prima Capsules-pris på 49,95 euro. Producenten opkræver også 4,95 euro for forsendelse. I alt er prisen 54,90 euro. For denne pris får kunden en pakke med 30 kapsler, hvilket er tilstrækkeligt til 15 dage, hvis der tages 2 kapsler dagligt.

Hvorfor er Prima kapsler så populære i Danmark?

Dette slankeprodukt er nu meget kendt i Danmark. Dette skyldes primært, at kapslerne virker hurtigt og effektivt. Mange brugere rapporterer om et hurtigt vægttab inden for få uger ved at tage Prima kapsler. Dette forklarer også deres store popularitet i Danmark.

Ofte stillede spørgsmål

Mange mennesker ønsker at have en smuk og slank krop. Men desværre er vejen til dette mål ikke altid så let. Med Prima vægttabskapsler kan drømmen om din drømmevægt endelig gå i opfyldelse. Vi har opsummeret, hvad du ellers bør vide om Prima kapsler i yderligere spørgsmål og svar.

Er der en rabatkode til Prima vægttabskapsler?

Nej, vi kunne ikke finde en rabatkode på tidspunktet for vores undersøgelse. Du kan dog spare, hvis du bestiller via producentens salgsside, for her kan du drage fordel af besparelsestilbud profi.

Er Prima-kapslerne falske?

Nej, vores forskning viste, at det er et effektivt produkt, der effektivt kan støtte vægttab. Mange brugere og vores testperson bekræfter kapslernes effektivitet og gode tolerance.

Er der en tilbagebetalingsgaranti?

Producenten oplyser selv, at du kan annullere din bestilling af Prima tabletter ved at udfylde en kontaktformular.

Hvordan kan jeg bestille Prima kapsler?

Hvis du f.eks. bestiller kapslerne via producentens salgssider, skal du udfylde en formular der. Du skal angive dit navn, din adresse, din e-mailadresse og dit telefonnummer. Du skal også vælge en betalingsmetode. Når du har sendt ordren, vil den blive behandlet.

Hvorfor kan jeg ikke købe Prima tabletter på apoteker?

Kosttilskuddet kan købes i håndkøb og kræver derfor ikke et PZN. Derfor behøver det ikke at blive solgt på apoteker.

Prima kapsler Rating

Tab dig hurtigt og effektivt på en naturlig måde. Og uden den irriterende yo-yo effekt. Det lyder for godt til at være sandt. Men dette og mange andre løfter er præcis, hvad producenten af Prima kapsler reklamerer for deres produkt. For at kontrollere nøjagtigheden af disse påstande har vi lavet nogle undersøgelser og testet kapslerne.

I vores test overbeviste kapslerne os virkelig. Derudover rapporterer forbrugerne også positivt om deres erfaringer med kapslerne og kunne opnå et vellykket vægttab ved at tage dem. Af disse grunde er vores anmeldelse af Prima Capsules også meget positiv.

Kategorien

• prima kapsler effekt
  • prima kapsler pris
  • prima kapsler
  • prima kapsler test
  • køb prima kapsler
  • prima capsules

Ansvarsfraskrivelse for affilierede virksomheder

Dette indlæg indeholder affilierede links, hvilket betyder, at forfatterteamet anbefaler produkter og tjenester, som de selv har brugt eller kender godt, og kan modtage en provision, hvis du også køber dem (uden ekstra omkostninger for dig).

Ansvarsfraskrivelse for vidnesbyrd

Udtalelserne på dette websted er fra faktiske brugere af vores produkter og/eller tjenester og er blevet indsendt til os på forskellige måder. De blev givet frivilligt, og der blev ikke tilbudt eller ydet nogen form for kompensation. Resultaterne er muligvis ikke typiske og kan ikke garanteres.

Ansvarsfraskrivelse for varemærke

Vores lejlighedsvise henvisninger til tredjeparts navne, mærker, produkter, varemærker og logoer er på ingen måde beregnet til at udtrykke eller antyde eksistensen af en licens, godkendelse, tilknytning eller et forhold mellem os og sådanne respektive tredjeparts ejere. Brugen af tredjeparters navne eller logoer er udelukkende til illustration.

Medicinsk ansvarsfraskrivelse

De heri indeholdte udsagn er ikke blevet gennemgået af Food and Drug Administration. Dette produkt er ikke godkendt til brug af eller salg til personer under 18 år. Kontakt din læge, før du tager dette produkt, hvis du er gravid eller ammer, hvis du tager medicin eller har en medicinsk tilstand. Fødevarestyrelsen har endnu ikke vurderet påstande om effektivitet og sikkerhed. Food and Drug Administration vurderer kun fødevarer og lægemidler. Disse produkter er ikke beregnet til at diagnosticere, forebygge, behandle eller helbrede nogen sygdom.

Enermax Media

Pressekontakt PR Management +12125187402