Sundhedsudfordringer i EMEA-regionen

News -

Sundhedsudfordringer i EMEA-regionen

Hvilke udfordringer står virksomhederne over for i fremtiden?
Aon har netop publiceret hvidbogen Aon Whitepaper, der beskriver de sundhedsfaglige udfordringer, virksomheder i Europa, Mellemøsten og Afrika (EMEA) vil møde i de kommende år. Hvordan vil de påvirke medarbejdersundheden og produktiviteten blandt medarbejderne – og hvad betyder de for prissætningen af forsikringsprogrammer og sundhedsordninger generelt?

Som et supplement til hvidbogen har Aon gennemført en sundhedsundersøgelse i EMEA-regionen, hvor godt 500 virksomheder har bidraget med deres bud på, hvilke udfordringer de ser på sundhedsområdet, og hvordan de vil påvirke deres indsatser fremover.

Vil du høre mere om udfordringerne i EMEA-regionen og samtidig have et idéoplæg til jeres sundhedsstrategi for årene, der kommer – så kontakt vores Healthcare Risk Executive Jesper Jensen på 3269 7271 eller via mail på jesper.jensen@aon.dk.

Related content

Aon plc (NYSE: AON) exists to shape decisions for the better — to protect and enrich the lives of people around the world. Our colleagues provide our clients in over 120 countries and sovereignties with advice and solutions that give them the clarity and confidence to make better decisions to protect and grow their business.