Systempakken CASE PTFIX L-BOXX DE fra Phoenix Contact

Conrad tilbyder PTFIX L-BOXX​®​ med 130 distributørblokke klar til installation uden brug af værktøj

Med PTFIX L-BOXX® har Conrad tilføjet et logistisk og ergonomisk effektivt tids- og pladsbesparende værktøjsæt til sit sortiment til elektrikere. PTFIX L-BOXX® fra Phoenix Contact indeholder 130 distributørblokke med tværsnit fra 0,14 til 4 mm², 60 monteringsskinneadaptere, 20 skrueflanger og jumpere. De fås i forskellige farver med stor farvevariation til praktisk og omkostningseffektiv mærkning af elektriske installationer og i overensstemmelse med de relevante RoHS-bestemmelser.

PTFIX-distributionsblokkene med push-in-tilslutningsteknologi fra Phoenix Contact er designet til hurtig og fuldstændig værktøjsfri installation. De kan bruges, så snart de er pakket ud – præcist som mottoet: "Auspacken, Anschließen, Fertig" (pak ud, tilslut, færdig). Brugervenligheden øges også af den måde, som de er pakket på som et modulært standardsystem, kendt som Sortimo L-BOXX, der har gennemgået en vækst i antallet af supplerende pakkevarianter. Konceptet har eksisteret i mere end ti år. L-BOXX® fås som skuffereol, vogn eller mobilt arbejdsbord.

Ud over de tidsbesparelser, der følger af PTFIX-distributionsblokkenes installationsklare design, er der også betydelige pladsbesparelser på grund af muligheden for tværgående montering på skinnen. Ud over DIN-skinnemontering er direkte montering eller individuel fastgørelse med klæbemidler også mulig.

"PTFIX-distributionsblokkene er ikke tilgængelige i denne type fra nogen anden leverandør", siger Olaf Isendahl fra Phoenix Contact Tyskland. "De er baseret på vores originale push-in-tilslutningsteknologi til sikker og logisk klar installation af elektriske ledere."

Dennis Braun, chef for produktgruppen af connectors hos Conrad Electronic, tilføjer: "Vi er glade for at kunne reagere på de aktuelle behov hos vores Conrad B2B-kunder med disse PTFIX-distributionsblokke, som er designet til praktisk brug i marken. De er blandt de mest markante produkter i vores udvidede sortiment."

Yderligere oplysninger om PTFIX L-BOXX®-distributionsblokke kan du finde her

Download foto her