Frisker op på et øjeblik

Somme tider byder dagen på situationer, hvor man ønsker, at huden kunne få tilført et frisk pust af fugt. Forever har naturligvis produktet, der altid står parat med sine hudvenlige egenskaber. Det er på tide at stille skarpt på vores fleksible Aloe First.

Efter et par timer på kontoret foran computerskærmen kan huden godt føles som pergament. Eller på rejsen – vi ved vel alle, hvordan den tørre luft i flyveren føles? Eller hvor irriterende et lillebitte insektstik kan være?

Aloe First er en dejlig, fugtgivende spray, der tilfører huden en masse plejende ingredienser på et øjeblik. Her køler og beroliger vores egen Aloe vera, propolis og nøje udvalgte urter huden. Og som om det ikke var nok, står hudplejende glycerin, E-vitamain og eukalyptus også på ingredienslisten sammen med flere fine planteekstrakter, som morgenfrue, kamille og hjulkrone, der er kendt for deres velgørende, hudplejende og blødgørende egenskaber. Et andet stof i Aloe First, der både beroliger, blødgør og plejer huden, er allantoin.

Det er med andre ord en sprayflaske fuld af fantastiske og plejende ingredienser.

Hvor, hvornår og hvordan?

Anvendelsesområderne for Aloe First er mange. Spray den eksempelvis på huden med rund hånd, når du har fået et insektstik for at dæmpe kløen. Fordi den er på spraylaske, er den let at påføre, selv om huden er øm. Kan også anvendes til at friske tør hovedbund op, eller som balsam til at lette udredningen af håret. Efter en dag i solen kan det også være dejligt med denne svalende spray. Hovedingrediensen Aloe vera blødgør og fungerer perfekt som aftersun-lotion.

Vidste du, at luftfugtigheden på et fly kan være så lav som 10 %? Det er langt under de niveauer, vi er vant til nede på jorden. Det er altså ikke så mærkeligt, at huden føles meget tør og træt på flyrejsen og derfor helt sikkert ville sætte pris på at få sprayet lidt Aloe First på nu og da.

Ræk hånden op, alle I, der sidder foran en computerskærm det meste af dagen. Så kan man godt komme til at føle sig lidt tør og mat efter nogle timer! Spray lidt Aloe First i ansigtet for at friske op, så får du fordelt fugten fint over hele huden på et øjeblik, uden at sminke og hudcreme begynder at løbe. Pas dog på ikke at få noget i øjnene – så luk dem godt i, når du sprayer.

Fugt, ja tak!

De fleste ved godt, hvor vigtigt det er at tilføre huden fugt, og her er Forevers hudcremer meget velegnede. Men huden udsættes dagen igennem for mange prøvelser: luft, forurening, vejr og vind udtørrer let huden og får den til at føles mat og gusten. Her kan Aloe First bidrage til en friskere følelse og give huden det tilskud af fugt og gode ingredienser, den sukker efter.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: center; font: 7.0px Helvetica}

Tekst: Kerstin Reiser

• Virksomhed, generelt