Sigur Rós til Iceland Airwaves

Iceland Airwaves er stolte af, at  Sigur Rós vender tilbage til Iceland Airwaves. Det er  11 år siden, at Sigur Rós sidst spillede på Iceland Airwaves efter de fik deres internationale gennembrud med udgivelsen af deres andet album ”Ágætis Byrjun”.

Det er bandets første koncert i fire år i hjembyen Reykjavík og bandet lukker festivalen med at give koncert i Laguardalshöll Arena søndag 4. november.

Billetter til Sigur Rós koncert på Iceland Airwaves er til salg fra onsdag 16. maj kl. 13.00 hos midi.is. Har man allerede køb billet til Iceland Airwaves kan man tilkøbe sin Sigur Rós billet for bare Isk 3.900,-  (én billet) og det er efter først-til-mølle princippet frem til 16. juni. Alle der allerede har billet til Iceland Airwaves modtager et kodet link mandag 14. maj. Normalpris for billetter til Sigur Rós koncerten er Isk 5.900,- .

Sigur Rós slutter en verdensomspændende festivalturné i Island og det 11-mand store band leverer ikke kun fra det efterhånden omfattende bagkatalog men også det kommende og sjette album ”Valtari”.

Icelandair: http://www.icelandair.dk

Iceland Airwaves: http://www.icelandairwaves.is