Vi kan nu præsentere de to første talere til årets Mynewsday

Blogindlæg   •   Sep 20, 2016 09:00 CEST

Mynewsday 2016 bliver afholdt d. 1 november 2016, kl. 8.30-13.00 på Tivoli Hotel & Congress Center i København. Årets emne er storytelling og årets talere er klar til at inspirere, engagere og dele ud af deres bedste tips til at få succes med storytelling. Vi kan nu præsentere de to første talere til årets Mynewsday 2016.

Per Mikael Jensen er journalist og erhvervsmand

Med en baggrund som tidl. adm. direktør for Metro International og TV2 har journalist og erhvervsmand Per Mikael Jensen et professionelt og erfarent blik for succeshistorier. På Mynewsday vil han tale om, hvad personlig branding kan betyde for en virksomheds bundlinie, og giver sit bud på de mest succesfulde danske virksomhedsledere på sociale medier.

Per Bjerre er pressechef for Folkekirkens Nødhjælp

Med lanceringen af WeFood og Danmarks første butik med overskudsmad har Folkekirkens Nødhjælp ikke blot formået at tale direkte til en stærk tendens i tiden, men også nået helt nye målgrupper stort set uden budget. Interessen fra udenlandske medier er guld værd for et brand - på Mynewsday fortæller pressechef Per Bjerre, hvordan Folkekirkens Nødhjælp tænkte storytelling ind som en del af deres PR-strategi.

Køb din billet og læs mere om årets Mynewsday den 1. November her.

Kommentarer (0)

Kommentar

Ved at indsende kommentaren accepterer du, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med Mynewsdesks privatlivspolitik.