Mynewsdesk: Nu kan virksomheder offentliggøre pressemateriale direkte på Facebook

Nyhed  •  2011-03-23 09:00 CET

PR- og nyhedstjenesten Mynewsdesk har udviklet en ny funktion, der giver virksomheder mulighed for at offentliggøre deres pressemeddelelser direkte på deres væg på Facebook. Med den nye kanal kan offentliggørelser klares med blot et enkelt klik.

Nu gør Mynewsdesk det nemmere for deres kunder at publicere information og nyheder på Facebook. Med den nye Facebook-kanal kan virksomheder offentliggøre deres pressemateriale direkte på deres væg på Facebook, samtidig med at de publicerer deres materiale i presserummet på Mynewsdesk. Facebook-kanalen kan bruges til tekst, billeder og videoer. Alle oplæg på væggen kan"synes godt om", kommenteres og deles – præcis som alle andre opslag på Facebook.

Endvidere har Mynewsdesks kunder allerede i dag mulighed for at oprette særlige presserum i en seperat fane på Facebook.

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom