Mynewsdesk satser på fremtiden for public relations kommunikatører

Mynewsdesk satser på fremtiden for public relations kommunikatører

Mynewsdesk er stolt sponsor for studenterkonkurrencen ComCasecompetition'11, som finder sted mellem den 28. og 29. januar, 2011.

ComCaseCompetion’11 er en konkurrence, hvor kommunikationsstuderende kappes om at komme med gode løsninger på en global case fra en international virksomhed. Dansk Kommunikationsforening, UngKom og Copenhagen Business School, Institut for Interkulturel Kommunikation og Ledelse (IKL) står bag com-case-competition’11.

- Vi er meget stolte af at deltage som sponsor af dette års konkurrence, siger MyNewsdesks danske salgschef Martin Garbarczyk som fortsætter: ”For Mynewsdesk er det vigtigt at tage del i de studerendes tanker og idéer. De er fremtidens kommunikatører, som om et par år vil føre an i udviklingen af PR branchen og det daglige arbejde med digital PR, sociale medier, nye former for opbygning af relationer med journalister, alt det som Mynewsdesk står for i dag."

Casen udvikles af Coloplast A/S med udgangspunkt i en aktuel og realistisk kommunikationsudfordring. Temaet er samfundsansvar, og casen får en global problemstilling, som omfatter discipliner som forretningsstrategisk kommunikation, forandringskommunikation, krisekommunikation, stakeholder relationer, medierelationer, kommunikationsledelse og organisationsteori.

For mere information:
Martin Garbarczyk, Country Manager Danmark

Mail:      martin.garbarczyk@mynewsdesk.com
Tele:      +46 (0)40 - 60 84 701
Mobile:   +46 (0) 735 09 96 08

Twitter:  @mgarbarczyk

__________________________________________________________________

Mynewsdesk – The News Exchange Site

Mynewsdesk makes it faster and easier for companies, journalists, bloggers and opinion leaders to gain relevant exposure – on their own terms. It matches interested users with press releases, videos, images and other content, all instantly searchengine optimized and automatically published on social media platforms.

The site serves more than 10,000 companies and has a 97% customer satisfaction rate.

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk